středa 7. října 2015

Ultra novotruhnistů 2015

Skupina 22 vás zve na běh Ultramaraton novotruhnistů 2015. Start: Kuklov (okres Český Krumlov), v úterý 17. 11. 2015 v 7:30 hod.

Propozice:
Ultramaraton jihočeských novotruhnistů
Vzdálenost: 52,1 km
Celkové převýšení: 1880 m
Občerstvovací stanice: U Vacla (10,7 km), Vrábče (21,9 km), Plešovice (30,5 km), Rohy (43,5 km)
Start a cíl: Kuklov, u zříceniny na rozcestí turistického značení
Start na Kuklově 17. 11. 2015 v 7:30 hod.
Časový limit: 7 hodin (uzávěrka 14:30)
Startovné: 100 Kč
Každý závodník startuje na vlastní nebezpečí!
Nezbytné s sebou: turistickou mapu Blanského lesa měřítko 1:50 000 a mobil

Popis trasy
Z Kuklova po modré (zpevněná, později asfalt) směr Jaronín rozc. (Lhenice). Z Jaronína  rozc. pokračujte po červené (asfaltka) směr Kluk. 300 m za rozcestím U Vacla nepřehlédněte odbočení červené značky z asfaltové silnice vlevo přes louku k lesu.
Značka dále vede po kraji lesa a dále se prudce stáčí na zpevněnou cestu doprava. U Rubalů pokračujte směrem vlevo stále po červené a dostanete se k rozcestí U Holašovické vyhlídky. Držíte se červené značky a zatáčíte vpravo, směr rovně vede na vrchol Skalka, který ignorujete. Následující asi 3 km úsek po hřebeni je poněkud hůře značený. Červená vás zavede k vrcholu Švelhán, na jehož špici nevystoupáte, značka vás odvede vlevo. Sbíháte dolů a pěšina vyústí na zpevněnou cestu, po níž se dáte vlevo dolů.
Přiběhnete na Bohušovickou myslivnu a stále se držíte červené. Ta vás přivede do Sedla Kluku, dáte se po zelené vlevo dolů, tedy nepokračujte na vrchol Kluku. Zelená stále prudce klesá až do Slavče na náves, kde se dáte doprava po silnici po žluté. Asi po 1 km se žlutá uhýbá po asfaltce vlevo až do Vrábče zastávky.
Z Vrábče zastávky pokračujete po zelené nenápadnou prolukou mezi ploty směrem U Cáby a Dívčí Kámen (Třísov). Až přiběhnete k rozcestí U Cáby u řeky Vltavy, dáte se vpravo po červené podél řeky. Oběhnete zleva zříceninu Dívčí Kámen (tyčící se nad vámi na návrší), stále se držíte červené, levou část cesty lemuje potok. Míříte k zřícenině, ale u rozcestí (doprava vede cesta nahoru na zříceninu) se dáte doleva po červené přes potok směrem Třísov do prudkého stoupání.
Z Třísova před kolejemi a železniční stanicí pokračujete po červené doleva po silnici, která se svažuje dolů a dovede vás do Plešovic.
V Plešovicích se pustíte po žluté směr Kleť. Jakmile se dostanete na rozcestí Nad Výhledem, pokračujte po červené nahoru na vrchol Kleti.
Z vrcholu Kleti přejdete na modrou a ta vás vede po asfaltce s klesáním až ke křižovatce silnic Rohy (zastávka busu Brloh, Nová Hospoda). Pozor, cestou k Rohům 400 m za rozcestím Pod Růžovým vrchem, kdy cesta poměrně prudce klesá dolů, nepřehlédněte nenápadnou odbočku modře značené cesty z asfaltky směrem doprava po travnaté nezpevněné cestě!
Z Rohů na Kuklov se držíte modré značky. Pozor na Dobročkovském potoce u chat, kde cesta vede přes potok, nutno brodit, nebo přejít přes prkno.